Post

5 ćwiczeń z przysiadem, które urozmaicą Twój trening

Nikt tak naprawdę ich nie lubi, ale nie ma możliwości, aby uzyskać stonowane dolne partie ciała bez przysiadów. Trenerzy fitness i eksperci na całym świecie polecają je, podając mnóstwo powodów, dla których warto dodać przysiady do swojej rutyny treningowej.

Przysiady pomagają budować mięśnie, spalać tłuszcz, zwiększać siłę i chronić przed chorobami. Wariacje ćwiczeń w przysiadzie zapewniają, że pracujesz nad różnymi mięśniami.

Wszyscy znamy podstawowy przysiad z masą ciała. Wykonanie go jest proste. Stań tak wysoko, jak tylko możesz, stopy rozstaw na szerokość barków. Opuść ciało tak daleko, jak tylko możesz, wypychając biodra do tyłu i zginając kolana. Zatrzymaj się i powoli wróć do pozycji wyjściowej.

Po opanowaniu tego podstawowego przysiadu, urozmaicaj swój trening przysiadami w następujących wariantach:

    Jump squat z ciężarem ciała: Połóż palce z tyłu głowy. Wyciągnij łokcie do tyłu, aż znajdą się w jednej linii z ciałem. Zanurz kolana, a następnie podskocz tak wysoko, jak tylko potrafisz. Przykucnij i ponownie podskocz.
    Przysiad dzielony z hantlami: Trzymaj parę hantli na długość ramion obok swoich boków z dłońmi skierowanymi do siebie. Stań w rozkroku. Lewa stopa musi znajdować się przed prawą. Powoli opuszczaj ciało tak daleko, jak to możliwe. Zatrzymaj się, a następnie pchnij się z powrotem do pozycji wyjściowej tak szybko, jak to możliwe. Zmień nogi i powtórz ćwiczenie: Trzymaj talerz wagi przed klatką piersiową obiema rękami. Trzymaj ręce całkowicie prosto. Wykonaj przysiad, trzymając ciężar w miejscu.Pistoletowy przysiad: Stań z ramionami wyprostowanymi przed ciałem na wysokości barków.Podnieś prawą nogę z podłogi i przytrzymaj. Wypchnij biodra do tyłu i opuść ciało tak daleko, jak możesz. Zatrzymaj się, a następnie wypchnij ciało z powrotem do pozycji wyjściowej.Joga Squat: Stań ze stopami dotykającymi się. Podnieś się na palcach. Zegnij kolana i opuść się, aż twoje pośladki dotkną tylnej części pięt, a następnie wstań z powrotem. Pozostań w równowadze na palcach przez cały czas trwania przysiadu. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, wykonuj to ćwiczenie w parze z innymi pozycjami jogi, które pomagają ujędrnić uda.
Tagi: przysiad z klamramiDwupunktowy przysiad z hantlamiĆwiczenia z przysiadamiSquats

Komentarze (0)

Zostaw komentarz